
Míchání barev na balkóně
Teplo nás v posledních dnech denně láká na náš panelákový balkon. Tentokrát jsem nabídla průhledné mističky, vodu a barvy – byla z toho zábava na hodinu.
Teplo nás v posledních dnech denně láká na náš panelákový balkon. Tentokrát jsem nabídla průhledné mističky, vodu a barvy – byla z toho zábava na hodinu.
Claudia Cross-Muller: Hlavu vzhůru, Grada Catherine Dolto: Hněv… a co s ním?, Portál Kamila a Petr Kopsovi: Tygr dělá uáá uáá, edika K.I.Al-Ghani: Divoké zvíře, edika Prozkoumejte s námi vše na téma energie vzteku, vzdoru či vřískání? Proč to někdy jde a někdy nejde se domluvit?
Ruka je nástrojem ducha, ale v jakém věku či senzitivním období prezentovat jaké hračky? Proč ukazovat dítěti pomalu a beze slov, jak s pomůckou pracovat? Dovolit dítěti hrát si v blátě? Která pomůcka uvede dítě do stavu flow – pohlcení činností? Ve videu získáte odpovědi na tyto otázky a konkrétní ukázky práce s různými hračkami či pomůckami. Prozkoumejte s námi vše na témata hry...
Když jsme pro vás s Irenou vybíraly, které pěkné kuchyňské videoukázky z Voila Montessori vám doporučit, rozběhla se následující debata. Mirka: Bože, to jsou dokonalé, barevně sladěné, úžasné tácky s nabídkou činnosti! Podle mě to běžnou matku spíš odrazuje, jako moc umělé a snobské!! Trvalo mi rok, než jsem vstřebala smysl tohoto Irena: Fakt? To mně se ten důraz...
Poprvé s Alešem! O tom, jak opravujeme anebo neopravujeme rozbité hračky. A o tom, jak jsme se snažili babičkám pomoct dávat dětem hračky, ze kterých máme radost i my. Prosím čtěte dále POD VIDEEM v pokračování tohoto článku! Irča Původní dotaz od Evy D.: Dobrý den, moc ráda bych znala Váš názor na osobní vlastnictví u dětí. Jedná se mi zejména o dva...
…a koukám, že jsem vypustila, že je fajn mít doma všechny možní vhazovačky a vkládačky – a na doma stačí většinou karton a lepící páska… Marie Montessori používala pomůcky a připravené prostředí jako nástroj ke zkoumání dítěte, jako prostředek, na němž mohla pozorovat a začít VIDĚT dětskou duši, aby mohla začít pomalu chápat, o co kterému dítěti jde… To pozorování a snaha o pochopení a naplnění...